Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obraz ženy v české reklamě
MACHÁČKOVÁ, Věra
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu českých reklam a jejím cílem bude ukázat, jaký obraz přinášejí reklamní texty o ženě a jejích rolích ve společnosti. Analyzován bude nejen jazykový materiál, ale také obrazové složky těchto druhů komunikátů. V teoretické části prácebude představen styl reklamy ainzerce, typy reklam akoncept stereotypu v rámci etnolingvistických přístupů. Praktická část práce pak bude založena na excerpcích reklam, v nichž je hlavním aktérem, nebo naopak objektem žena, a na jejich základě pak bude představeno stereotypové vnímání ženy v české společnosti.
ČESKÉ A NĚMECKÉ REKLAMY NA STRÁNKÁCH ČESKOBUDĚJOVICKÝCH DENÍKŮ, JEJICH POROVNÁNÍ A ROZBOR
ŠÍBA, Martin
Předkládaná práce se věnovala zkoumání problematiky reklamních inzerátů, které vycházely na stránkách českobudějovických novin od devadesátých let 19. století až do roku 1945. Tato diplomová práce se zaměřila na vlastní rozbor, systematickému výzkumu byly podrobeny především německé noviny Budweiser Zeitung, vycházející mezi léty 1873-1945. Stranou pozornosti nezůstal však ani deník Jihočeské listy. Byly rozebírány zejména dobové reklamy, které se staly předmětem důkladné analýzy, jež se primárně zaměřily na grafickou podobu, tematickou orientaci a také na vnitřní obsah. Na příkladu inzerce byly doloženy odlišné trendy, které se projevovaly v posledních desetiletích existence Rakousko - Uherska, během válečných let i za časů první a druhé republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.